Wednesday 20 April 2011

. About Hana . P.A.R.T 1

Haluu~~

Wahh..makin seronok nak menaip ni..*Tapi jgnla seronok sekejap je ye Hana*..Ok let me introduce me myself...Friends will call me Hana B.U.T family members call me Nana..I'm a Sagittarius..Born on 15th Dec 1985..*Boleh kira senirik my age*...I'm just being a wife about 1 month ago..Tarikh keramat---> 11/3/11..

Why am I creating a blog?..ehmm..
-->Saje2 kot..Saje nak trytry & cubacuba..I think I have to have my own style & idea to write in my blog..B.U.T masih tercari-cari kot..Meanwhile, ikut suka hati je nak tulis apa2 kat blog ni...*tgh seronok nak menulis*..hik3..

Berbalik kepada .About Hana. I asal dari Kuantan, Bandar Palma..hee~~ and my husband pun asal Kuantan jugekk..Both of us were actually from a same school since Form 4..*will share the storymory later2 on k*...A long distance relationship end up with a marriage..Alhamdulillah...I hanya ada 2 adik beradik..I'm the eldest..Suka membaca blog2 that inspiring me..That's why I pun nak ade blog sendiri kot?..hehe.. Before ni I suka membaca blog that anything to do with Wedding Preparation. My wedding's inspiration & preparation banyak dipengaruhi oleh blog2 B2B..Thanks a lot!

1 comment:

  1. orang kuantan !!! sama la saya. dah selamat jadi isteri. nanti share experience yea :)

    ReplyDelete